Reklamácie
Reklamácie zásielky
Prepravcovia našich zásielok sú profesionáli a zodpovedajú za stav dodanej zásielky.
- Pokiaľ pri preberaní tovaru zistíte poškodenie obalu, nekompletnosť zásielky, či poškodenie tovaru, zásielku nepreberajte a vypíšte s prepravcom Protokol o škode. Zároveň Vás žiadame o kontaktovanie našej Technickej podpory, aby sme Vám mohli promptne pomôcť.
- Ak zistíte poškodenie až po prebraní tovaru, postupujte ako pri štandardnej reklamácii v záručnej dobe uvedenej nižšie.
Reklamácia tovaru v záručnej dobe
-
- Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim.
- Pokiaľ sa na Vašom výrobku vyskytla vada, na ktorú sa vzťahuje záruka, vyplňte prosím formulár a vyplnený nám ho spolu s reklamovaným tovarom zašlite na nižšie uvedenú poštovú adresu firmy, alebo doneste osobne do predajne. O zaslaní reklamovaného tovaru na našu adresu nás, prosíme, vopred a včas informujte, inak tovar nepreberieme. Reklamáciu uplatnite ihneď a bez zbytočného odkladu a reklamovaný tovar ďalej nepoužívajte. Tovar zasielajte čistý.
- Náklady spojené so zaslaním reklamovaného tovaru predajcovi hradí zákazník.
Adresa pre zaslanie reklamovaného tovaru |
MILAN JURČO Hradná 343, 033 01 Liptovský Hrádok |
K reklamovanému tovaru priložte hodnoverné doklady o nákupe v našom e-shope. |
Podrobnejšie informácie k reklamáciám nájdete v našich Všeobecných obchodných podmienkach.
Kontakt
MILAN JURČOHradná 343,
033 01 Liptovský Hrádok
Slovensko
(+421) 905 451 755
info(at)jurcosport.sk