04.09.2013 18:00

Kováč s Jurčom v top 5 na armádnych majstrovstvách sveta

LEOPOLDSBURG/BERINGEN. Už 23. majstrovstvá sveta armádnych klubov, akým je na Slovensku aj Dukla Trenčín Trek, sa uskutočnili dnes v Belgicku. Slovenských fanúšikov a určite aj všetkých vojakov potešili Maroš Kováč s Matejom Jurčom, ktorí predviedli na šestnástich 8 km okruhoch kvalitné výkony dosiahnutím 4. resp. 5. miesta v cestných pretekoch jednotlivcov. Zastúpenie sme mali aj medzi ženami! Zuzana Vojtášová obsadila v konkurencii 12 vojačiek 8. miesto.

Matej Jurčo: Do cieľa sme prišli v 5-člennej skupine. V závere som nastupoval, no v tej chvíli som si nechcel viesť na kolese ani jedného. Záverečný špurt sa mi nakoniec nevydaril. Zo začiatku pretekov som bol navyše zapletený do pádu; návrat do zhruba 55-členého pelotónu mne aj kolegom, ktorí mi pomohli, teda ubral dosť síl. 

Na fotografii zľava: veliteľ roty Maroš Kováč, Zuzana Vojtášová, Michael Kolář, Patrik Tybor, Matej Jurčo, dole Martin Mahďar

 

Už zajtra čaká Mateja Jurča a Michaela Kolářa prvá etapa na pretekoch Okolo Južných Čiech. Ostatní pretekári Dukly pokračujú v Belgicku pretekami MTB. Nepríjemnou správou bol dnešný pád Patrika Tybora v záverečných metroch na belgických okruhoch.

—————

Späť


Kontakt

MILAN JURČO

Hradná 343,
033 01 Liptovský Hrádok
Slovensko


(+421) 905 451 755